mandag den 4. april 2011

så kom foråret :)

endelig er foråret kommet og det gode vejr indbyder til masser af lange gåture og masser af agility. Lige nu træner vi meget felter for at få bedre fart og mere sikkerhed på dem og synes det går rimeligt godt med det så håber at få styr på nogen af sidste års tidsfejl, for det er sgu da træls når man enten for feltfejl eller bruger 5 sek på bare at komme ned på feltet.
Vores næste konkurrence er den 16/4 i Aalborg og der håber jeg at være mere klar end i Odense hvor jeg slet ikke følte vi havde trænet nok og min handling var dårlig på de ellers lidt lette ting.
Siden den 24/3 har jeg haft en ekstra hund da ejeren er på ferie, var lidt spændt på hvad Boss ville sige til det men det har været så positivt og de nyder virkelig hinandens selskab så han kommer nok til at mangle hende når hun igen rejser hjem søndag.
Jeg er stadig på udkig efter en sheltie hvalp desværre døde den jeg havde reseveret og synes sgu ikke det er nemt at finde den rette men der dukker da forhåbentlig snart noget op igen.
nå men det var lige sidste nyt herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar