lørdag den 30. april 2011

på besøg hos Pia og alle hundene :)

Ja det kan jo nok ikke komme bag på ret mange at jeg snart skal have en hund mere og at jeg glæder mig helt vildt :)
Igår tog jeg så til slagelse for at besøge Pia (kennel Foula) og så de dejlige små hvalpe de er bare så dejlige og sjovt at se så forskellige de egentlig allerede er. Pia havde tilbudt mig at overnatte så jeg var endda så heldig at have rigtig meget tid derovre så der er rigtig bblevet nusset hvalpe og de var meget svære at ligge fra sig igen. Carson som er faren var der også sammen med Chip og Trouble som så vidt jeg husker er halvbrødre til Carson og så er der jo Pia´s egen Ronja som er mormor til hvalpene så man må sige at jeg har set temmelig meget af hvalpenes familie :)Igår aftes kom Marianne og Bent og hyggede med os og Pia havde lavet super lækker mad.
 2 dejlig brødre sover middagssøvn

 Carson kom op i fødekassen så vi fik et samlet billede :) er de ikke bare flotte

 Det er hårdt at være så små :)
Den han der lige pt har nemmest ved at slappe af og kæle :)

Det har bare været super hyggeligt at besøge Pia og alle hundene især hvalpene som jeg glæder mig rigtig meget til at se igen er mega spændt på hvilken der bliver min Foula´s Bi My Dream og skal hentes hjem 4 juni .

2 kommentarer:

  1. Dine billeder er da blevet super gode, men der blev jo også taget mange :-) Tak for et par dejlige dage, skønt at vi bare kan snakke om alt muligt :-) Og jeg er helt sikker på at Dream nok skal få det rigtig godt hos dig og Boss :-)

    SvarSlet
  2. det er sørme mig der takker :) ja vi manglede bestemt ikke samtale emner og der var hunde nok vi kunne hygge med :) glæder mig til vi ses igen

    SvarSlet