fredag den 11. november 2011

nu ser det lysere ud takket være thundershirt

Det er nu præsis en uge siden jeg købte en thundershirt til Dream og flere har spurgt ind til hvordan det går og om det virkelig kan passe det hjælper så må da hellere skrive svaret her :)

Dream før: savlede så snart han så snoren og gik i modsatte retning, stoppede brat op bare han så bilen og kunne bestemt ikke finde på frivilligt at opsøge bilen, savlede voldsomt fra start til slut under kørsel nogen gange også opkast på trods af adskellige forsøg med alt muligt som ellers skulle kunne hjælpe.

Dream nu en uge senere med thundershirt på : kommer så snart han ser jeg tager snoren frem og står stille mens han får den på, går i løs snor hen til bilen, søger selv bilen og gør ikke den mindste modstand, savler først efter et stykke til og i meget begrænset grad i forhold til før og under kørsel i aften slet ingen savl.

Jeg forstår stadig ikke at et stramtsiddende dækken kan gøre så meget forskel men tro mig det gør den og vil afprøve den på Boss i forbindelse med torden og se om den også kan hjælpe ham. Dream er nu en meget gladere hund under kørsel og håber at han nu begynder at koble de positive ting sammen. Der er 45 dages retur ret på thundershirt men jeg skal bestemt ikke af med min :)

1 kommentar:

  1. Sikke en god nyhed Helle! Og selvom det er rimeligt ufatteligt sært at det virker, så skid hul i det, når det nu virker ;-)

    Mvh
    Anna (med Karla og Johna)

    SvarSlet