mandag den 3. juni 2013

skøn weekend i Lemvig

Så blev det tid til endnu en stævne weekend målet var at få rettet op på de småfejl der gik igen sidste weekend i Løgumkloster og man må sige det lykkes.

Fredag tog jeg og hundene afsted tidligt for havde fået lov at låne en campingvogn af Konrad Gråkjær og det var jo total luksus, når man er vant til at skulle sove i stævnetelt og hundene nød det også for han havde sat en hvalpegård op så de kunne hygge sig i det fri :) Tusind tak for lån til Konrad og Anne Dorthe for at gøre weekenden endnu bedre især når det skulle blæse så meget.

Stævnet i Lemvig er super hyggeligt da der både er marked,dyrskue og udstilling af maskiner så der er rigtig mange besøgende, desværre er vejret ikke helt så godt for det har begge år blæst ret kraftigt deroppe.

Lørdag morgen startede vi ud med sp1 og vi havde et super godt løb og endte med et fejlfrit løb på 29,?? og jeg stod og så resten af klassen og kunne se vi vandt super fedt :) De små havde løbet først og de store skulle så slutte klassen af MEN MEN så viste det sig at der lå en have vandekande i den ene tunnel og nogle af hundene havde derfor ikke villet i tunnelen. Så derfor skulle alle have et omløb ØV ØV jeg vidste vi ikke kunne gøre det bedre end vi allerede havde gjort så jeg var bestemt ikke glad for at skulle på igen. Nå men vi måtte jo forsøge i andet løb fik jeg så presset for meget på ved slalom og vi får fejl på indgangen ØV ØV der røg den første plads. Da klassen var færdig havde dommerne dog besluttet at hvis man var fejlfri i første løb så fik man lov at beholde resultatet men at tiden fra andet løb skulle tælle PYHA vi havde et super godt og hurtigt løb bortset fra den fejl så vi endte med alligevel at vinde med over 6 sekunder ned til nr 2 :) Jeg har bestemt ikke travlt med at rykke op med Dream for vi ar ikke noget vi skal nå men når det er sagt så er det da fedt at være fejlfri og vinde så det føltes surt da jeg troede jeg havde tabt det :)
I sp åben var vi fejlfri og havde et kanon løb og endte med at vinde klassen og få vores første DM udtag i spring :)

Boss var den eneste senior mellem så hvis vi gennemførte så ville vi vinde og det gjorde vi i sp2 i et kanon fejlfrit løb. Han er en skøn hund at løbe med og det var en perfekt bane til ham hvor han kunne få lov at arbejde en del selv :)

Så lørdagens resultat var 3 1 pladser,1 oprykning og 1 DM udtag:)

Søndag kom vi lidt skidt fra start med havde nogle super gode løb og fejlene var mine og Dream løb helt perfekt :) Boss tog røven på mig i sp åben og forlod banen for at rende ud til en tunnel der lagde udenfor banen SKØRE hund :):)
Så blev det tid til sp1 og vendte det :) vi havde et super godt løb og vandt klassen fejlfri og fik dermed den sidste oprykker i sp1 så nu er vi allerede i sp2 pyh det går stærkt :)
Boss skulle løbe sp2 og havde et super godt løb lige bortset fra en væring så vi vandt klassen

Så søndagens resultat var 2 1 pladser og en oprykning

Her er lige lidt billeder fra stævnet :) tusind tak til Tanja Olsen for de flotte billeder






 ingen tvivl om at Dream er opmærksom på mig når jeg er bagefter :)


Selvfølgelig skal der da også være et billede af dem med pokalerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar