mandag den 29. april 2013

dgi tunering og kredsstævne :)

Så har vi været afsted igen :):)

Ja nu går det stærkt sæsonen er for alvor i gang. I onsdags var der første del af DGI tunering i Herning for begyndere og letøvede, jeg havde valgt at deltage med Dream i letøvet. Det var en rigtig hyggelig aften på trods af regn og blæst og Dream løb super godt, vi fik 5 fejl i begge løb ( igen mine fejl) men ellers var det 2 rigtige gode løb. Næste DGI er den 22 maj

I går var vi så i Give til kredsstævne det var super hyggeligt og en god dag hvor begge mine hunde løb helt perfekt og gjorde lige hvad jeg bad dem om selvom det ikke altid var det rigtig ups :) men fik da 2 gode resultater med hjem: Boss vandt sp åben senior i et super løb :). Dream vandt ag åben og fik sit første DM udtag :) Nøj hvor var jeg stolt, har ikke sat nogle mål i år for Dream skal bare have en masse gode løb og få en masse stævne erfaring og alt hvad der kommer ind af resultater er kun kæmpe plusser og at der nu efter kun 2 stævner allerede er 1 resultat i bogen og et DM udtag er da helt perfekt :)
Næste DcH stævne er den 19 maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar