torsdag den 26. juli 2012

skøn sommer

Der er sket rigtig meget siden sidst og har været for dårlig til at opdatere.
I pinsen var vi til udstilling i Sorø og fik en super fin kritik men det blev desværre ikke til mere end blåt bånd. Det bedste ved weekenden var klart hyggen hjemme ved Pia hvor man altid føler sig velkommen og enetime med Johanna om søndagen var fantastisk. Det var rigtig fedt at prøve at løbe på gulvtæppe og Johanna lavede nogle super gode baner, hvor vi virkelig blev udfordret med noget vi ikke engang havde prøvet endnu men lille Dream klarede det fantastisk og var super sej.
Om mandagen var det min fødselsdag men det var der ikke så meget tid til at holde, for der skulle vi flytte. Jeg har lejet et hus på landet tæt på Videbæk og heldigvis var familien klar med en hjælpene hånd.
I år havde jeg valgt at prøve at tage med på dansk hundeferie for første gang men det er bestemt ikke sidste gang og der er allerede bestilt campingplads til næste år. Jeg fik lov at få Dream på hold i stedet for Boss og det var bare super godt og fik en masse nyt med hjem. Det var en super god uge med masser af træning, fantastiske mennesker og godt vejr.
Her i juli har Boss fået sommerferie fra alt hvad der hedder træning, han var begyndt at virke stævnetræt så håber denne pause hjælper og at vi løber bedre efter ferien og får de 2 ag udtag vi mangler for det har godt nok ikke været vores år.
Dream har jeg til gengæld brugt lidt mere tid på at træne og han tegner til at blive en super god hund og glæder mig til at starte konkurrencer med ham næste år.
Her i uge 29 og 30 har jeg haft ferie og startede ferien med at holde min 30 års fødselsdag og sikke en dag super god stemning og masser af dejlige gaver eneste ulempe var at jeg fik alt for meget peber, puha siger jeg bare.
Udover fødselsdagen har jeg brugt ferien på at få det sidste færdig herhjemme og nu er der bare rigtig hyggelig og vi er alle 3 faldet godt på plads. Der er også blevet brugt lidt tid på træning af Dream men her de sidste dage har vi været ved vandet i stedet og nydt at den danske sommer endelig kom.
Her er lige lidt billeder fra denne sommer
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar