søndag den 17. juli 2011

endelig ferie

Så står den på 14 dages sommerferie  noget jeg har glædet mig længe til i år skal jeg bare være hjemme med hundene og rigtig nyde det synes det er dejligt at der ingen planer er. Denne weekend er bar gået med at være herhjemme i går passede jeg min nevø Kristian hele dagen og heldigvis var det godt vejr så det meste af dagen var vi udenfor sammen med hundene. Siden torsdag aften har Nike været her så der har været godt gang i den med 3 hunde og Dream synes hun er rigtig dejlig. I dag kom Susanne og Stig så og hentede hende og de havde Joker med som Dream jo elsker at lege med så de tog en ordentlig tur i haven sammen nåede lige at tage et par billeder af dem sammen.Nu "hænger" Boss så på Dream igen men mon ikke det lige varer lidt Dream tager vist en ordentlig middagssøvn først for han har vist haft en "hård" weekend








Ingen kommentarer:

Send en kommentar