mandag den 30. maj 2011

sidste nyt :)

Endnu en stævne weekend er overstået denne gang var det i Vejen. Resultaterne var ikke så gode vi gennemførte 3 løb 2 ag åben og 1 sp åben og det endte vist med en 4,7 og 10 plads. Dog er der alligevel meget at være positiv over for fik prøvet en masse bagkryds af hvilket jeg ellers helst plejer at undgå og ja der var bare en masse nyt der fungerede perfekt. Kan dog efter denne weekend se vi igen skal arbejde lidt med at han skal stå på felterne og indgange på slalom. Det var en rigtig god weekend sammen med en masse hundefolk det eneste der manglede var bedre vejr.

Lørdag ringede Pia og kunne fortælle hvilken hvalp det er jeg skal hente hjem på lørdag :) til jer der følger Pia´s blog kan jeg fortælle at det blev han 2.Tror først det gå endeligt op for mig nnu hvor jeg ved hvilken hvalp det er at jeg snart skal have en hund mere så nu kan denne uge kun gå for langsomt.


Her er han så Foula´s Bi My Dream



Så fremover skifter denne blog navn til bossogdream

Ingen kommentarer:

Send en kommentar